tisdag 1 juli 2008

Vinnare i bloggpartyt....

blev Hedda med sin ûbertjusiga layout som ni kan se här!


Jag har fått in tjugo bidrag och det har faktiskt varit riktigt svårt att välja en vinnare!! Men nu är det gjort och det blev Hedda. Maila mig din adress så kommer ett pyssligt paket på posten!

Sen skulle det lottas ut ett pris och det var ju lättare! Grattis Scräpemma!! Maila du också din adress så kommer det även ett litet paket på posten till dig!

Jättetack till alla er som ställt upp med fina bidrag!!!

//Ewonne

6 kommentarer:

Zarah sa...

Den är underbart fin! GRATTIS Hedda! :D

Emma sa...

Jippi!!! :-) Jag brukar ju för 17 aldrig ha tur med lottdragningar!!!!
Och grattis, Hedda!!! :-D Det är en helt fantastisk LO.

MissMian sa...

Grattis Hedda!!!!!

Nina sa...

Wow Hedda - den där layouten är bland det snyggaste jag har sett!! KLART en värdig vinnare! ♥

Nina sa...

Wow Hedda - den där layouten är bland det snyggaste jag har sett!! KLART en värdig vinnare! ♥

Unknown sa...

TACK! :D