torsdag 10 juli 2008

En till semesterlayout!

denna gång var det när vi var på Santorini 1998 som scrappades. Det är ju kul att scrappa de gamla bilderna, de som är hyfsat bra iaf. Det var under en båtutflykt som dessa bilderna på barnen togs!

Material:
Bazzil - CS
MM - Passport/Ledger Stamp, Postcard, Stripe
MM - Passport/ Buttons, metal clip, photocorner
QK - Bird/RS-0702
Panduro - Rhinestones
Font - Diogenes
Other: Rubons


Nu är det back to business igen och jag ska fortsätta att fakturera :o) Låter väl kul!!
//Ewonne

6 kommentarer:

Emma sa...

Allt är ju helt galet snyggt!!!! Klart du kommer med i DT!
Kram
/Emma

Anonym sa...

Mums mums!! Jag håller tummarna mer och mer för dig ju närmre vi kommer. Självklart vill jag komma med, men jag skulle också bli jätteglad så länge du blir vald för då känns det rättvist på nåt sätt *ler*

Dana sa...

So Beautiful! Great job!

Ylwa sa...

Läckert!! Den får mina scrapvibbar att gå i top
//Y

Anonym sa...

Ser ju för sjutton att du har väldans bra musiksmak!! =D
Härlig lo förresten! Fint med alla frimärken =)
trevlig helg!
kram Petra

Jennie/Deleelsia sa...

Fin fint fint...du göra så underbara layouter...