tisdag 22 juli 2008

Mitt första DT-alster!

Jag hann med ett alster igår kväll med Nook-kitet! Det var så kul att jobba med det. Allt jag har använt förutom pennor och ink, kommer från kitet!

I made one layout yesterday with the Nook-kit. It was a pleasure working with it! And everything, except the pens and ink is from the kit!

Lite pinsamt är det ju att jag stavat mitt eget namn fel!!!! Men jag får väl skylla på att klockan var mycket eller nåt ;)

It's a little embarassing that I couldn't spell my name right!!! But I was really tired when I did the journaling, so I just blame that ;)

Back to work again!
//Ewonne

13 kommentarer:

AnnaG sa...

Nice gillar det prickiga pappret och de utklippta detaljerna.
Ja du får skylla på att klockan var mycket hihi.

Anna Maria Niia sa...

Älskar den!!!

Både prickar och october afternoon Kan inte bli bättre!

Du är så himla duktig!

Anonym sa...

jättefint kit!! wow, nu har du gjort din första DT-LO för nook. Den är jätefin. Förstår att du blev vald, du är verkligen duktig på det du gör

KRam
KAtarina

Ammi sa...

Håller med föregående, förstår verkligen varför dom valde dig till Dt, du gör helt fantastiska Lo:s och kort!!!

Anonym sa...

Såååå fint!! :) De ska vara glada att de har dig. ♥ Fniss, det är inte alltid så lätt att komma ihåg vad man heter. ;) Kramar

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad skoj att du är i gång nu!!! Underbar första lo!! Vilka ljuvliuga foton!! Visst är det irriterande när man skriver fel!!! Ha det gott, vännen!

Anonym sa...

apnyggt tjejen!!!!

E sa...

Vilket tillskott dom fått i sitt DT. Jag hade inte fått för mig att dom mönstren/färgerna skulle blivit snygga ihop om jag hade haft papprena hemma, men ack så fel jag hade! Kanonsnygg!! Måste nog tuffa till mig lite:-) Tack för inspirationen!

zαnуα ♥ sa...

åh så fin!! hjälp vad duktig du är! :)) tack för svaret i min bog btw ;)

maxell sa...

Härliga foton och tema som passar perfekt till de där pappren. Å stava rätt? Är det ett måste? Helst mitt i natta. :)

Anonym sa...

Men ååååh så snyggt! Och så otroligt söt du var också! (Ja, det är du ju nu också förstås!)

Tezzan sa...

Superfint... Du är så fantastiskt duktig!

Nina sa...

Underbart foto, underbar titel, underbar layout!!

Å du är underbar som stavar fel till ditt eget namn ;)
...tur att Nina är så lätt att stava till, även missinassen! *fniss*

KRAM!