torsdag 22 januari 2009

Made another card....

for this weeks sketch at 2S4Y...





//Ewonne

27 kommentarer:

Unknown sa...

Truly stunning Ewonne. Joanne x

Inger Marie sa...

Så utrolig nydelig kort Ewonne.
Likte utrolig godt fargen du har brukt og detajene på kortet er bare så lekre.
Ha en flott helg!
Klem fra Inger Marie

Unknown sa...

well as long as you keep making such stunning cards you can play as many times as you like - this is divine! Love it
Hugs
Kazan

jacque4u2c sa...

I just love the nostalgic feel it protrays - gorgeous!

Lea L. sa...

Beautiful! Great job with the sketch!

~Lea

Aussieleigh sa...

This is a really beautiful card!

Aud sa...

Åhh, dette var nydelig!♥
He en riktig god helg! Klem

Petraso sa...

underbart ewonne! Tusen tack för tipset... Kamilla på SS hade gjort egna ska testa det jag äger ju en sådan stans innan jag ta och shoppar i Norge!

Michelle's Blog and Cards sa...

This is just beautiful - I really like your vintage style that you use in your cards and scrapbooking - Michelle

Šolanje na domu-Waldorf sa...

You´ve made an awesome card. Great take on the sketch.
x Natasha x

Ruth Philps sa...

I think it's really clever how you managed to make a saying that relates to the victorian image and yet speaks volumes to the receiver of the card!!

Karina sa...

Jag har sagt det innan och jag säger det igen UNDERBART. Du är en av mina idoler. Ha en trevlig helg. Kramar Karina

Min Gröna Täppa sa...

Så fantstiskt fina saker du gör, alla små detaljer kan man ju titta på i evigheter;0) Hittade hit via pyssel.net.

Är det ok att jag lägger till dig i min blogglista??

Unknown sa...

Beautiful ~ I just adore your collage work!

Jennie/Deleelsia sa...

Detta kortet är ju bara så jäkla snyggt! Läcker blandning av guld tillsammans med allt annat.

Eva Helen sa...

Sååå vakkert!

Anonym sa...

Your work is truly amazing and I have spent a happy time looking at you blog and previous works of art - I am going to visit you many times from now on.

You are inspirational.

Maria Matter sa...

Gorgeous!
You must get tired of hearing that all the time...but you have the most elegant touch! And all your creations are gorgeous!!!!
Have a lovely day!
Blessings, Maria

Unknown sa...

Stunningly beautiful! A work of art!

Helena sa...

WOW,love this, the colours are fantastic!
xxxx

Jayne sa...

super flot. du laver nogle fantastiske ting. jeg vil følge din blog og bli inspireret af deg.

Linnie sa...

stunning card sooooo different i love it
linniex

Cathrines-creative sa...

Så lekkert kort du har laget, nydelige farger. Og detaljene er kjempe fine.
Ha en fin helg
Klem fra Cathrine

MalinL sa...

Herregud vilket vackert kort! Det skulle jag kunna sitta och titta på hela dagen!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vilka makalöst vackra kort du gör, vännen!!! Du har verkligen funnit en sanslöst vacker stil! Rusar runt bland mina favoriter mellan matningar och gos! Ha en skön helg!! Kramizar!

Toni sa...

so beautiful!!! luv ur work!!!!

Maya sa...

Nyyydelig!!
Vakre detaljer og lekre farger!
Klem fra Maya :)