måndag 26 januari 2009

Congrats....

to the girl who left comment.......

Random Integer Generator

Here are your random numbers:

88 

Timestamp: 2009-01-26 08:42:58 UTC

I checked who it was and the winner of the blogcandy is....
























Hege-Annie Simonsen sa....
Jeg trodde jeg hadde lagt inn en kommentar her i går, da jeg la ut et
innlegg i bloggen min om candyen din. Hmm... Ja, NÅ har jeg iallafall gjort det! ;)

Flott candy!! God helg! :)

den 16 januari 2009 10:52:00 CET

Congrats to you and email me your adress so I can send you the goodies!!!






5 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Wtf?!?! Vi kom ju överens om nummer 1 ju!! ;) Kram till dig och till lykke åt Hege-Annie!

pysselpetra sa...

Grattis Hege-Annie!!!
Inte alls avundsjuk, nänä

Ida / Little sa...

Gratulerer så mye Hege-Annie! :)

Ligger en bildeutfordring til deg hos meg :)

Klem Ida

Carina sa...

Grattis Hege-Annie!! Underbart paket du kommer att få....

Hege-Annie Simonsen sa...

Men i all verden!!!... For en overraskelse! *SMILER STORT!* :DDD
Oi, det hadde jeg aldri trodd!!...

Takk til deg Ewvonne, nok en gang, for at du holdt denne flotte blog candyen!!! :)))
Skal maile deg adressen min nå. :)

Mange klemmer!! :DDD