torsdag 8 maj 2008

Vad gör man.....

om man gjort ett bidrag till en tävling som man själv absolut inte är nöjd med???

*Struntar i att lämna in?
*Lämnar in eftersom det ändå är gjort?
*Kastar det i papperskorgen och använder det inte ens i det privata albumet?

Jag tycker inte att det gick någe bra alls till bidraget där man skulle använda tyg, nål och tråd. Kanske bara att inse att man inte kan vara nöjd varje gång. Och det är jag inte heller men denna gången var jag klart mer missnöjd än annars. Men barnen tycker inte den är dålig... Är det bara jag som är allt för självkritisk eller??? Nåja, jag har natten på mig att tänka över det eftersom det ändå är för mörkt för att få ett bra foto nu!

//Ewonne

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade lämnat in bidraget ändå. Självklart vill man vara nöjd med allt man gör, men det tror jag är omöjligt. Men ibland förvånas man över andras smak, t.ex. vann jag en gång med ett kort som jag verkligen inte tyckte om och kom typ sist med ett som jag verkligen gillade. Vems smak är det fel på då, haha. :) Jag tycker definitivt du ska lämna in det i alla fall, då har du samtidigt inte så höga förväntningar på det, vilket kanske kan vara bra ibland. :)

Kramar