tisdag 6 maj 2008

Ett kort och en liten vinst!!!!

Jag vann ett dekorationspaket värt 200:- på Stellas.se blogg. Det var riktigt kul att få se så här efter en låååååång dag i Stockholm. Det är jobbigare att gå på kurs än att jobba...

Har gjort ett kort till en skissutmaning på AOS. Jag är inte riktigt nöjd med det men eftersom det är gjort så kan jag lika gärna lägga upp det, men jag tror nog att jag gör om just den utmaningen. Man får lov att göra hur många bidrag man vill!!!

Nu ska jag dock ta tag i någon annan utmaning. Måste avsluta dagen med lite avkoppling!!

//Ewonne

3 kommentarer:

Joy for Health sa...

Mums mums mums!!! Såååå snyggt! Och förresten, jag är i Katrineholm just nu, till på fredag :P Tänk att det bor en såå duktig scrappare (som du alltså) här i lilla Katrineholm!

Tezzan sa...

Skitgulligt kort! *me like*

Anonym sa...

Superfint kort! Tack för att du tog dig an min utmaning, så skoj!!! =0)