lördag 31 maj 2008

Håll ögonen öppna i morgon...

för då startar Sommarens stora bloggparty. Hos AOS är vi några stycken som kommer att lägga upp utmaningar/tävlingar i våra bloggar som det är tänkt att ni ska skapa nya härliga alster efter.
Även jag kommer att vara med på detta och en utmaning kommer att läggas upp i bloggen i morgon. Jag har nu lyckats med att bestämma mig för vilken utmaning jag ska välja och det kommer att finnas ett fiiiint pris i potten!!! Det kommer att vara möjligt för alla att delta även om man inte är medlem hos Allt Om Scrap!!

Ett litet kort från mig kommer det här!


Detaljbild

Så välkomna tillbaka i morgon och var med på min tävling!!!

//Ewonne

6 kommentarer:

Zarah sa...

Alltså - du är så GALET begåvad! Dina kort är verkligen små konstverk...!! Du ska väl vara med i Nook's Scrap Off? Kom och visa hur BRA Sverige är!
http://www.myscrapbooknook.com/forum/viewforum.php?f=15

Kram på dig, tjejen!

Jennie/Deleelsia sa...

MUMS!
Du är så jäkla duktiga och bra och har så stor variation mellan dina kort.
Skicka över lite variation till mig är du snäll, för jag har snöat in på samma spår :D


Kram.

Zarah sa...

YAY! Klart du skulle vara med - du är så otroligt skicklig! :D

Anonym sa...

Supersnyggt kort!
Finns massor med fint här att inspireras av =). Me like!!
Oh, jag ser att du lyssnar på Kamelot. Visst är dom bara fööör bra!! *love*
Kramiz

Anonym sa...

Kan bara sträcka ut handen efter min dregelspann dina kort är ju bara för sockersöta

Joy for Health sa...

Wow wow! Det här var ju hur läckert som helst!!