onsdag 28 maj 2008

Scrappat...

har jag gjort!
Ett foto som jag tog på bryggan nere vid Djulö café i lördags, det är så lugnt där nere....

Tycker att det saknas något på den men jag vet inte riktigt vad...?

Igår var jag, Anna H och Anna I i Julita för att fotografera lite. Jag hade 156 st bilder med mig hem och det fanns flertalet som jag blev nöjd med. Nu måste jag bara ta tag i att redigera lite också...
Men hur gör man för att inte miljoner med knott ska synas på solnedgångsbilder??? Fick flera vackra bilder men man ser tyvärr allt för mycket knott på dem *tjurar*

Nåja det är väl bara att försöka klona bort dem i Photoshop antar jag :o(

//Ewonne

3 kommentarer:

Joy for Health sa...

Åååå det är så otroligt fint nere vid Djulö, riktigt härligt och avslappnande..tycker mycket om att vara där..och vilken otroligt otroligt otroligt fin layuot, tycker verkligen om den hur mycket som helst!

Anonym sa...

Jag tycker verkligen inte att det saknas något, den är underbar! Helt perfekt som den är. :)

KRAM

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad skoj med SÅ mycket bilder! Just nu blir inga av mina bilder bra. Behöver verkligen gå en kurs!!! Härlig lo!! Tycker inte att ngt fattas! Kramen!