lördag 3 maj 2008

Sötaste Filip...

har jag gjort en LO med idag. Det går lite långsammare idag än det gjort de föregående dagarna att scrappa. Tycker inte jag har några roliga foton att göra något med, men jag får väl titta djupare i gömmorna, för fortfarande är det många roliga tävlingar kvar. Det är även CC på Allt om scrap.

Men denna LO var en teknikutmaning och man skulle ha med minst 3 st band *check*, 7 st brads *check* och så skulle man använda foamstamps *check* Det är den stora "blomman" som är en foamstamp och det var första gången som jag använde den.

Men nu ska jag leta foton till nästa utmaning!
//Ewonne

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Så läcker!!! Gillar den lite "skitiga" stilen och färgerna massor!! Underbar kombo av dekosar! Massor av fint du har gjort till tävlingar denna helg! Här blir det inget gjort alls! Petar lite med ett minnes minialbum om mina spännande 9 månader, men det går lååångsamt! Ha det gott!

Camilla Ekman sa...

WOW, vilka fina detaljer!

Unknown sa...

Oj, oj oj vilken massa fint det fanns här.....
här kan man verkligen bli inspererad.
jag vill göra mer LO´s....men men...
Tack för alla goa och trevliga kommentarer hos mig. :)
//Nilla