söndag 4 maj 2008

Ny LO till AOS CC

Har gjort min första LO till CC:n på Allt om scraps CC.
Satt och pillade ett tag med denna, det fanns vissa kriterier som man skulle följa. Bl a en "måste" lista och en "förbjudet lista"
Måste listan var: (man var tvungen att ha med 4 st)
*Spets eller band.
*Brads (mitt foto sitter fast med brads)
*Blingbling (har jag i kanten på solen)
*Färg (har markerat kanterna med akrylfärg, samt smutsat ner husen med distresser)
*Rivna kanter (solen är riven)
*Blommor

Förbjudet:
*Chipboard/grungeboard
*Mönstrade papper
*Chalkade kanter

Och så här blev det då till slut


Ska bita tag i fler utmaningar ikväll, men nu ska jag väcka Janne och sen bege mig ut i solen tänkte jag!
//Ewonne

10 kommentarer:

Anonym sa...

Men hjälp, vad fin den blev!!! Är mållös... Helt otroligt kreativt! =0)

Joy for Health sa...

Inte lätt när man inte får använda cardstock? Den är ju iaf sjuuuukt fin och så fantasifull! Diggar den starkt!

Susanne sa...

Vilket läckert bidrag!! Otroligt kreativt.

Anna Maria Niia sa...

Så häftig!!!

Du är superduktig, här har det hänt massor ju!

Nu ska jag kolla in resten.
Ha en fortsatt skön söndag!

Petraso sa...

dödsläckra bidrag jag donar är så imponerad av dina fina bidrag!!!!!

helt fantastiska!!!!

Kramar

Anonym sa...

Jag har kikat på dina bidrag i galleriet på Annas scrapbooking, och jösses vilka fina bidrag du har gjort! Jag fullkomligt ÄLSKAR "Käka fjädrar", den är söt och såååå rolig!

Jag... sa...

meeeeeeeen vilken FIN!! Gillar den massor!

Trevlig söndag!

Jennie/Deleelsia sa...

WOW! Du är helt jäkla grym. Vilken läcker layout.

Anonym sa...

så grym LO:...

Sollan sa...

Kanonfint!! Läckert med husen i bakgrunden.
Kramen