torsdag 8 maj 2008

1 färg - 1000 nyanser

heter utmaningen som denna LO är gjord efter. Man får helt enkelt bara använda en färg i hur många nyanser man vill.
Jag valde brunt eftersom det är en färg jag känner mig bekväm att scrappa i. Grönt och brunt är mina favoritfärger att använda inom scrappingen och till vardags också för den delen.

Har börjat ta tag i gamla bilder som ligger och äntligen börjat scrappa dem. Kommer aldrig att komma ikapp, men det är inte heller mitt mål, kan jag bara använda en bråkdel av dem så är jag nöjd :o)

//Ewonne

4 kommentarer:

Ilona sa...

Jätteläcker! Precis lagom mycket av allting!

Måste bara få fråga...vad är det för musik du lyssnar på? Ser och låter så spännande!

tantelantan

Tezzan sa...

Superfint...

anna.h sa...

Så fin!! De bruna tonerna passar jättebra till bilden, en kanonlayout!!
Vet inte varför datorn inte gillar mig. Jag är den anonyme som kommenterat konfirmationskortet. Om du läser det här så fungerade det nu.

Anonym sa...

Så otroligt vacker LO!