torsdag 29 maj 2008

Post och kort!!!

Igår kväll fick jag gjort två kort... Två kort som skiljer sig väldigt i stilen. Personligen tyckter jag nog att det rosa både var roligare att göra och blev finare...

Kort nr 1

Detaljbild 1
Detaljbild 2

Kort nr 2

Detaljbild

När jag kom hem idag efter jobb låg det ett stort paket på köksbordet till mig... Eftersom jag inte direkt väntade på något undrade jag var det var men sen fick jag se att det var min vinst från Stellas. Den jag vann i utmaning på AOS!!!
Det är riktigt fina grejor i paketet för att inte prata om papperna... Ett par av dem hade jag sen innan men papper kan man ju aldrig få för mycket av. Men jag vet att allt i detta paket kommer att användas!!!


Dekorationerna som låg i.

Och de fiiiiiiina papperna!!!!
Tack så väldigt mycket!!!

Nu väntar jag på att Jennie ska komma hit. Hon ska scrappa för första gången och ville väl ha lite guidening :o)

//Ewonne

8 kommentarer:

Lilo sa...

Dina kort är så fina!!! Båda två. Det rosa mer vackert och det andra mer färgglatt! Gillar dem!!! Kul saker du fick från Stellas. Grattis igen till vinsten! =)

Elisabeth sa...

heiiiiiii
ja nå var det lenge siden jeg har besøkt deg her altså.. fyyyy meg.. hi hi... men woooooow så masse fint du har laget da;) disse kortene her var jo bare så fine da;) og du lager så utrolig flotte LOer. tuuusen takk for inspirasjonen;)

ha en kjempe fin kveld

klem fra elisabeth

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men vilka kort du gjort!!! Måste erkänna att det rosa är nog min favorit också! Så otroligt romantiskt och vackert!! Och vilket pris du fick !!! Wao!! Ha det gott!

Tezzan sa...

Vilka otroliga kort du gör! Det rosa blev min favorit också, det är så himla vackert. Fast det andra är fint också, med sina knalliga och spralliga färger...

Anonym sa...

Jäklar va snygga!!!!!! Du är fantasisk!!!!!


kramen

Inger Marie sa...

Det første kortet her var nydelig :)
Likte alle detaljene og papirene du har brukt :)

Ha en flott helg!!

God klem

Deborah sa...

Fabulous card, has such a nice vintage feel! Your projects are great! You have been so busy! Take care, Deb

Muffin sa...

Sjukt snygga kort!! Grattis till vinsten, så härligt att få ett så'nt paket i posten!