torsdag 1 maj 2008

Massa nytt!!!

Har jag gjort!!! Känner mig något produktiv just nu. Det mesta ska iväg till pysselbutiken, men det är väldigt roligt att skapa just nu :o)

Först ut en LO med Jessica som jag gjort efter en skiss på Annas Scrapbookings forum där det pågår en CC just nu. Det var en riktigt rolig skiss att jobba efter!


Sedan två stycken kort som jag har gjort till pysselaffären , har använt upp nästan allt papper jag fick nu och jag vill ha mer av det!!!

Och till sist ett litet mini-album som AMA lärde oss att göra på KOMA. Det är ett litet album om Jessica och Filip. Det ska också ner till pysselaffären.

Hoppas nu att mina uppdragsgivare blir nöjda med det som jag gjort till dem!

Ha en fortsatt trevlig helg alla!!!
//Ewonne

13 kommentarer:

Ylwa sa...

Oh så fina alster du gjort. Har oxå de papperna....nu vet jag vad jag ska göra med dem. Tack för inspirationen//Y

Malmis sa...

Vad mycket fint du har i din blogg!
/Pyttisens mamma

Anonym sa...

Klart att de blir nöjda, du är så fantastiskt kreativ!

Anonym sa...

As gryma saker!!!!!

vill också ha de papperna...... Ps kolla Formats blogg... kommer nya inkido stämplar nu i veckan med fjärilar !!!!

Tettiz sa...

Hur kan de INTE bli nöjda med det du har gjort - helt underbara saker! Du är verkligen superduktig och en stoooor inspiration!

*kram*

Meri(txell) sa...

Tack för den fina kommentaren i min blogg!! Wow vilket fint mini-album du har gjort! Dreglar... :)

E sa...

Klart dom blir nöjda, kanonsnygga saker!!

Deborah sa...

Wonderful LO and cards! You are such a talent! Deb

Anonym sa...

Wow så läckra saker! Jag såg den där skissen och tänkte att den ser rätt svår ut att få till något snyggt av, men titta så fint det kan bli! Trevlig helg!

Jozebelle sa...

Jag förstår inte varför de inte ska bli nöjda, det är superfina saker och de papprena gillade jag verkligen!!!

//Ann-Marie
www.jozebelle.se

Lisbet sa...

underbart vackra...

Nina sa...

Du är så galet begåvad... Älskar att kika på dina alster - de är så utsökt välgjorda i minsta detalj.

*KRAM*

Ulrika aka LillBlomman sa...

De kommer att bli supernöjda!!! Allt är kanonsnyggt!! Det lilla albumet är bedårande!! Ha det gott!