lördag 24 maj 2008

Inget pysslat

har det blivit än så länge under helgen... Var ute och fotade lite idag, sen när vi kom hem så har jag suttit och försökt lära mig lite om Photoshop. Vilket verkar vara stört omöjligt för mig att lära, jag brukar inte ha så svårt, men detta vill inte fastna, däremot har jag lekt lite med actions. Skulle vilja ha lite fler och ska ut på nätet och leta lite till.
En bild som blev häftig med en action jag hittade, var en som jag tog på väg hem från pysselträffen i Kolbäck för ett tag sedan.
Måste lära mig kameran också lite bättre så jag får fler bra bilder att redigera...

Men nu är det dags för schlagerfinal och jag ska sitta och heja på Perelli även om jag inte tror att hon har en chans!

//Ewonne

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Samma här, värdelös på PS. Har haft det ca 1,5 år och kan nada! Pinigt! Kameran går fortfarande på alla olika snabbinställningar och jag som skulle lära mig så mycket! Ruttnade på Melodifestivalen och kröp till sängs. Maken berättade nu på morgonen hur det hade gått! Det är nog kört att Sverige någonsin vinner igen! Trodde nog topp 10 men 18:e!!! Vinnar låten var riktigt risig! Kramen!

Anonym sa...

Åh så fint det blev! Jag gör inte heller mycket på PS, klonar lite, ändrar intensitet och kontrast - det är väl ungefär allt jag kan.

Melodifestivalen ja...man kan undra vad Europa har för smak egentligen. Norden var bäst!

Kram