onsdag 12 mars 2008

Uppdatering!

Jag kan rekommendera webbutiken Landstoken, utomordentlig service får man där.
Jag hade beställt mina distress EP där men när jag fick dem så hade tyvärr den ena gått sönder. Men jag mailade dem och redan idag hade brevbäraren med sig en ny till mig när hon kom!!! Fick supersnabbt svar på mitt mail och de var även snabba på att skicka ut en ny.

Brevis hade faktiskt ytterligare ett paket med till mig. Men det innehöll INTE något scraprelaterat utan denna...

(lånad bild,orkade inte fota!)
Kenzo Jungle L'Elephant

min absoluta favoritparfym alla kategorier och har varit det länge!!! Har inte fått tag på den här hemma någonstans och inte på Arlanda när man ska iväg och resa och inte på någon tax-free utomlands heller. Men hela tiden fanns den ett knapptryck borta. E-bayan är ovärderlig när man söker efter något!!! Inte vart det dyrt heller. Knappt 330:- inklusive frakt för 50 ml. Tyckte jag var väääääldigt billigt!! Och så tog det knappt en vecka :o)

Nä nu ska jag vila mig lite så jag orkar jobba i morgon :o)
//Ewonne

Inga kommentarer: