torsdag 6 mars 2008

Lite sur e jag nu!

Jag har en prenumeration på ett månads scrap kit från My Scrapbook Nook. När jag tog prenumerationen så valde jag ta 6 månader och få den 7:e gratis. Pengarna brukar dras i slutet på varje månad.
Jag skickade ett mail till dem häromdagen eftersom det fortfarande inte hade dragits några pengar för mig. Jag misstänkte dock att detta var mitt sjunde paket alltså det som skulle vara gratis, så jag mailade och frågade hur det låg till. Idag fick jag svar Evil or Very Mad att det mycket riktigt var mitt 7 gratis kit som skulle komma, men att frakten kostade (helt ok) och det hade inte gått att dra några pengar för mig denna gång (vilket har funkat felfritt alla gånger innan) och att paketet nu var slut!!! Men att april kitet skulle bli gratis i stället! Men det var ju MARS paketet som jag så gärna ville ha!!!
Så nu är jag duktigt sur på dem.
Om jag nu HAR en prenumeration, då får de väl maila mig och säga till om det nu inte gick att dra pengar på kortet och inte bara skita i det och låta mig upptäcka att jag inte får något paket nån gång Evil or Very Mad Det är synd när det blir såhär för jag gillar verkligen deras paket!!!

//En sur Ewonne som ska gå och lägga sig nu!

Inga kommentarer: