söndag 16 mars 2008

Och så var helgen slut igen!

Himmel vad fort det går!!! Strax dags för en ny arbetsvecka igen. Idag har jag fått mycket gjort, inte i pysselväg, men annars. Var nere en sväng på stan och shoppade först. Sen kom jag hem och då var det dags att börja tvätta, hade turen att det var ledigt en söndageftermiddag fast jag inte bokade upp mig förrän sent lördag kväll. Annars brukar jag få sätta upp tid 2 veckor i förväg för att få den tiden jag vill ha! Städning stod också på schemat. Då pratar vi riktig storstädning, Jessica var duktig och hjälpte till med hall och badrum (mot betalning då givetvis) så nu är det skinande rent här hemma! Sedan har jag blonderat mig igen, hade rötter som var långa som jag vet inte vad!! Sedan bakade jag två omgångar med Cupcakes. En omgång får följa med till jobb i morgon, då blir killarna där lite gladare sådär en måndag morgon!! Jag fixade mina naglar idag, så nu är de långa och snygga igen! Jag har bäddat rent i sängen, så det ska bli så skönt att få lägga sig nyduschad i väldoftande sängkläder!!
Vad trött jag känner mig när jag läser hur mycket jag gjort idag, men då somnar man ovaggad i kväll!
Det enda jag inte hunnit med alls att göra idag är att pyssla något, men det får jag väl göra lite i veckan i stället!

//Ewonne

Inga kommentarer: