fredag 21 mars 2008

Glad Påsk!

önskar jag er som är inne och läser här!!!

På pysselfronten håller jag på med ett album till jobb. Grabbarna på jobb var iväg till Sälen för ett par helger sedan och nu har jag fått bilder därifrån och ska göra ett litet album som ska ligga nere på jobb. Fick sålla ganska rejält bland bilderna eftersom jag fick över 200 st. Men ett så stort album kan jag ju inte göra!

Tills det är klart får ni hålla till godo med ett kort som jag gjorde till min hemliga vän i mars månad. Det är nu avslöjat och klart vilka våra vänner var och jag kan visa mitt kort här!

//Ewonne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket mysigt kort du har gjort. Härliga papper och gullig stämpel.
Hoppas att du får en riktigt härlig påsk.
kram/Gunilla

Deborah sa...

Adorable card! Love the birdie! Deb

Jennie/Deleelsia sa...

åh de fågelstämplarna är så söta...och kortet är finfint.

Vill önska dig en trevlig påsk.

Hoppas hoppas att du kunnat komma loss från jobbet till nästa helg.

Kram.

Anonym sa...

Snyggt, stilrent kort!