tisdag 11 mars 2008

Ligger hemma och är sjuk...

och det är mindre roligt :o( Idag var jag dock tvungen att åka ner en liten stund på jobb för att skatt/moms deklarationen ska vara inne i morgon och det vågar man inte missa!

Men sedan när jag låg och skulle försöka sova en stund innan ungarna kommer hem och härjar, då ringde det på dörren och det var brevbärarn som hade lite smått och gott med sig :o)
Det var bl a mina Tim Holtz stämplar som jag beställde på e-bay i torsdags och de kom idag!!! Snacka om supersnabb leverans. Den säljaren kommer jag att köpa av i fortsättningen!


Linjalen och distress embossing pulvret hade jag beställt från en svensk webbutik och tyvärr hade den svarta burken gått sönder så gissa om jag hade svart pulver lite överallt när jag öppnade kuvertet!!! Lite tråkigt men jag har mailat butiken i fråga så får vi väl se om de skickar en ny eller om det bara är att gilla läget!

Nu önskar jag bara att jag var frisk nog att orka göra något med mina nya grejor, men det kommer väl snart!!

//Ewonne

Inga kommentarer: