måndag 3 mars 2008

Kort!

Några av Sveriges bästa kortmakare har samlats i en blogg. Kortskissen heter den och kommer alldeles säker vara full av inspiration framöver! Redan nu ligger det en skiss och en massa varianter på den uppe och titta gärna in där! Det är kort utan sockersöta stämplade motiv och det är skönt med en sådan sida att hämta inspiration från. Jag gör gärna kort med söta stämplar men det ska bli kul att göra en massa kort utan dem också!

Själv tyckte jag skissen var så inspirerande att jag gjorde 3 kort på raken!!!
Men nu är det dags för sängen!
Ha det!!!!
//Ewonne

6 kommentarer:

Zarah sa...

ÅÅÅÅH vilka snygga kort - och vad kul du gillade bloggen - det gör ju jag med såklart :)

Jag... sa...

Oh! Så fina kort du gjort!! Kanon!

Anonym sa...

WOW!! Vilka läckra kort du gjort!! Så himla fina! *me lika alot*
Jag ska ta mej en titt på den där skissen, kanske kan det bli ett kort senare idag =)
MÅnga kramar Petra

Laura sa...

Your cards are really nice!!! I like especially the owl.. who can possibly resist owls :).

Anna Maria Niia sa...

Så fina och inspirerande kort!!!

Tack för din röst och ditt grattis!!!

Är det okej om jag länkar till dig?

Anonym sa...

WOW Vilka ursnygga kort!