lördag 11 augusti 2007

Äntligen....

har jag fått gjort lite nytt!!! Men det mesta kan jag inte visa dock eftersom det är kort som ska skickas och LO:s som ska skickas in till tävlingar, men några grejor kan jag lägga upp :o)

En lo jag gjorde om min arbetskamrats hundar, jag gillade fotot så mycket att jag bara var tvungen att scrappa dem!
Som vanligt är färgerna inte riktigt som de ska men ni får föreställa er dem ;o)

Två kort jag gjort på beställning av min mormor! Först ett tack kort som ska skickas till England.
Fjärilarna sitter på 3-d kuddar, skorna och vingarna är det 3-d lack på!

Sedan ett till kort som ska iväg till England, det är min 17-åriga kusin Matthias som precis har fått körkort som ska få detta!Jag är nog inte riktigt nöjd med detta, men vad svårt det var att komma på något till en nybliven körkortsinnehavare! Nåja....

Nu ska jag försöka pyssla lite mer, medan man ändå är i farten! Skulle behöva städa, men det skjuter vi upp till morgondagen :o)

//Ewonne

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint kortet till Mattias va!:) Så han har klarat kortet? Kul för honom för nu kan han ju köra bilen han fick hehe. Ha det bäst! Många kramar på er.........

Anonym sa...

P.s Hundarna är ju nästan lika söta som Chiefen.....

Lotta sa...

Härlig Lo, en inspiration.Ska ta och prova lite själv med svartvita foton.
Finfina kort som vanligt, liftvarning.