måndag 22 juni 2009

Allra godaste maten...

åt vi nu på kvällen! Det var ostfyllda färsbiffar med gräddsås och till det hade vi stekt strimlad vitkål! Det lät inte så gott på pappret, men det var faktiskt himmelskt gott! Det kommer det att bli ganska ofta här hemma i framtiden :) Tyvärr vart det ingen bild, eftersom jag var så hungrig att jag inte hade tid... Man blir hungrig av att motionera, så är det bara! Det vart 55 min rask promenad med kollegorna på jobb och det är verkligen RASK! I morgon blir det ingen sån promenad, så då tänkte jag gå till och från jobb och det tar ungefär lika lång tid! Det skulle jag ha gjort oftare om det inte hade varit för att jag är så hiskeligt trött på morgnarna, att de 20-25 min som jag måste gå upp tidigare på morgonen är guld värda när jag får sova dem! Men, men, vad gör man inte för att vara fit for fight till Miami och kryssningen ;)

Tyvärr inte mycket pysslat, men jag ska absolut försöka sätta mig en stund ikväll så får jag se vad jag får gjort!

Inga kommentarer: