måndag 16 juli 2007

Det blev lite nytt!!!

Nu är klockan mycket och jag ska egentligen sova för att orka upp i morgon, men det har blivit några koppar kaffe nu på kvällen när jag pysslat så jag misstänker att jag inte kommer att somna allt för snart även om jag hoppar i säng nu ;o)

En LO och två kort fick jag gjort ikväll! Jag ska ta med kort till Skåne nu i helgen som mamma ska ta med till jobb och försöka få sålt så jag tänkte jag skulle få ihop ett gäng till innan vi åker på torsdag.
LO;n är gjord efter ytterligare en skiss av Zarah, fast denna gång följde jag den inte så slaviskt som jag brukar utan jag tänkte lite grand själv denna gång ;o) Börjar nästan bli lite pinsamt att man inte kan göra något utan skiss, men det är väl lite latmasken i mig som kommer fram, det är ju så bekvämt att ha en skiss att följa ;o)

Stjärnorna på bilden är grönskimrande allihop men som vanligt suger kameran (eller fotografen) så det blir inte som jag vill!

Korten jag gjorde är snarlika, men det var bara för att det ska gå lite snabbare att göra dem :o)

Tack för titten!
//Ewonne

2 kommentarer:

Zarah sa...

Jätteläcker LO och kanonfina kort! :D

Anonym sa...

Supercool lo och jättefina kort!