torsdag 5 juli 2007

Cyberpyssel och mer!

I helgen var det cyberpyssel på pyssel.net! Jag deltog i två av utmaningarna men vann inget, men det gör inte så mycket för det var kul ändå :)
Jag deltog med en LO och ett kort!

En LO om Jennie och Dennis söta flicka!!!!


Ett kort som jag vart nöjd med faktiskt :)

Jag har gjort lite kort nu på sistone. Det är ganska kul att variera sig och inte göra LO:s hela tiden! Sen så kan det vara bra att ha lite kort liggandes hemma ifall man någon gång behöver ett!

Har gjort en massa mer, men jag lägger inte upp alla nu för då blir inlägget så onödigt långt, och så kan det vara bra att ha lite att uppdatera bloggen med när inspirationen inte är på topp :)

Igår piercade Jessica tungan *aj*. Men jag har inte sett resultatet än, får väl bli när jag kommer hem i kväll! Ungen är tokig helt enkelt!!!!

//Ewonne

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänker på dig....

Massor med fint har du scrappat!
Gillar din layout massor!

Kram
Mette