fredag 4 juli 2008

Har fått lite tips...

nu om vart man förhoppningsvis kan lära sig att göra en egen header, så jag provar väl själv igen först innan det blir en tävling!

Tack Petra och Aud!!!

En layout som jag inte visat innan från nook tävlingen. Men jag kommer inte ihåg varför jag gjorde den... Vad utmaningen bestod av menar jag. Snacka om att jag är trött i huvudet just nu... Jag behöver verkligen semester och jag ska jobba hela juli ut innan det är dags... Phuu, blir ännu tröttare bara jag tänker på det! Men här är layouten hur som helst.
***Zarah har varit så vänlig nu att uppdatera mig om vilken utmaning den var till och det var att man fick inte ha någon rubrik utan all text på layouten skulle vara i samma storlek! Tack vännen för att du hjälper till med mitt röriga huvud! ♥


Nu ska jag fortsätta att jobba... Arbetsmoralen är kanske inte den högsta just nu ;o)

Ni glömmer väl inte bort denna månadens bloggparty. Min utmaning hittar ni HÄR!

//Ewonne

8 kommentarer:

Zarah sa...

Amandas ingen-titel-utmaning. All text skulle vara lika stor. Underbar LO, så det minns jag! :D

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Som Zahra sa! Grattis med cut'en p� The Nook!

Og den her layouten er ju bare j�ttekul. Jeg skulle kanskje scraplifte deg og bruke min gmale katt J�rgen som modell...

Lilo sa...

Otroligt vacker layout!!! =)Du är fantastiskt duktig!

Anonym sa...

Vad det än var till så var den helt underbar (såg förresten nu vad Zarah hade skrivit)! Jätteläcker!

Anonym sa...

WOW!! Vilken himla läcker lo!! Sjukt sött foto! Å Så fint upplägg! *me like alot*
Mysiga färger! =)
Trevlig helg!
kram Petra

Ulrika aka LillBlomman sa...

Galet fin!!! Gillar allt! Ha det gott, vännen!

Tettiz sa...

Jag ser att du redan fått en award, men du är verkligen värd en till - så kika in i min blogg får du den! ;)

Sååå mycket snyggt härinne, och nu blev jag sugen på att göra en egen header också... Fy på dig! ;)

Kram kram!

Tinto sa...

ÅH, vilken helt underbar...älskar den!!