onsdag 30 juli 2008

Blinglös...

tänkte jag att denna layout skulle bli, men tji fick jag! Har ingen aning om hur det gick till men nog tusan vart det bling iaf!!! Mycket märkligt...

Without bling was the original thougth when I made this layout, but that didn't happen! Have no idea of what happened, but I'll be darned if there wasn't bling there in the end anyway! Strange..




Idag har jag inte orkat göra mycket vid scrapbordet, stämplat "handgjort av" på en massa kort som ska till försäljning, men det är inte mycket att visa upp! *ler*

Haven't done much today at my scraptable, only stamped "handmade by" on a bunch of cards that are supposed to be sold, hopefully, but that's not much to show! *smiles*

//Ewonne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man inte kan göra något utan bling på!! :) Jättefint!

Kramar

Ulrika aka LillBlomman sa...

Underbar!!! Det är väl så att "bling are your thing" just nu! Själv är jag värdo på att blinga! Njuter av dina istället! Kramen!

Nina sa...

Jättefin, som alltid. Haha, jepp ibland är det som om alstren suger åt sig bling...svårt att undgå, liksom ;)

Anonym sa...

Blingberoendet har jag oxå;-) det är en härlig last tycker jag. Det blir ju så snyggt;-) Du är kanonduktig! *tummarna upp*