torsdag 31 juli 2008

Bloggparty bidrag!

Jag har fått in 13 urtjusiga bidrag till min utmaning denna månaden! Jag visar er alla här och efter midnatt kommer jag att utse en vinnare!

I've gotten 13 wonderful contributions to my blogchallenge this month! I'm going to show them all now and after midnight I will let you know who won!


Kicki

Lilla Katt

Smultronemmi

Elsamaja

Lilo

Lillblomman

Zarah
Me2

Epona

Arbets-Bi

Betty

Babbalalla

aviga ellen

I morgon kommer jag att lägga ut del 3 - sista bloggparty utmaningen denna sommaren.
Tomorrow I'm going to put up part 3 - the last blogparty challenge this summer!

//Ewonne

3 kommentarer:

Linnéa sa...

Är mitt bidrag för sent? :(
http://giiisen.blogspot.com/2008/07/kritor.html
*fååår jag vara meed?*

Ulrika aka LillBlomman sa...

Wao så mycket fina du fått in, vad skoj!! Kramen!

Emma sa...

Oj....nu hände nåt på datorn jag lånat...vet ej om du får dubbel kommentar eller så... Paniksurfar lite under min rast, på lånad dator... Tror inte mitt lilla bidrag till juli månads bloggparty kom med...kanske för att jag glömde länka till det i kommentaren (fast du hittade ju dit iaf ;-) )???!!!
Här finns det:
http://scrapemma.blogspot.com/2008/07/sch.html
Kram