tisdag 15 juli 2008

En layout och CC!

Jag gjorde en layout efter en av Zarah's helt bedårande skisser. Kika gärna in till henne för att se den skissen och en massa andra! Det är svårt att INTE bli inspirerad! Ni hittar sidan HÄR.


Nu till helgen är det stooor Cybercrop inne på Nooken! Mellan Tors den 17 juli och söndagen den 20!! Häng på ni också, det kommer att vara en maaassa utmaningar, (två har redan tjuvstartat, en där det lottas ut ett QK-alfabete som pris!!!!) och eftersom det även lottas ut priser så har ALLA en chans att vinna!!! Jag menar, hur kan man låta ett tillfälle som det gå ur händerna ;o) Så registrera er och skapa för glatta livet!!

Nu måste jag jobba lite också, tror inte mina arbetskamrater blir så glada om de inte får någon lön för att jag sitter och bloggar!

//Ewonne

9 kommentarer:

Emma sa...

Godmorgon...eller god förmiddag...
Helt fantastisk LO!! Jag fattar inte hur du får till alla detaljer... :-) Är så kul att alltid hitta nåt nytt på den dagliga visiten!
Tittar in för å lämna länk till Bloggpartybidrag. Du kan ju hoppa över "uppsatsen" i inlägget *skratt*
Ha en bra dag!
Kram

Zarah sa...

Den är bara SÅ underbar! TACK för hjälpen!! :D

Emma sa...

...ja, jösses :-D Det var ju tur du hittade till mig, trots den glömda länken *skratt*
Jobba lugnt!
Kram

Anonym sa...

mumma! Vilken toppenläcker lo du gjort! Älskar färgerna! =)
Nu ska jag in å titta på Zaras skissblogg =)
kramis Petra

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ja den skissbloggen är en guldgruva!! Blir ju inte sämre av dina UNDERBARA tolkningar!!! Älskar den antika känslan och blommor i lager här!!! Har lagt en liten (STOR) beställning hos Stellas! Tack för tipset men hade lyckats nosa upp dem redan. Ha det gott!!

Anonym sa...

Wow vilken fin tolkning av Zaras skiss, ska verkligen titta och inspereras och skapa!
Kram Sussie

Sharon sa...

Sorry I can't read your blog (although I do understand some of it) Love your layouts, you have an amazing talent!

luv Sharon

Anonym sa...

Jättesuperfiiiin.

Hördu, skutta över till min blogg å var med i veckans tävling. http://wonderings.blogg.se/2008/july/veckans-tavling.html

Dina bloggläsare är också välkomna att deltaga.

Nina sa...

UNDERBAR!! ♥

Jag har också förälskat mig i Z's skisser...har gjort en (som inte får visas ännu), och har fler på G!

Tack för tipset om Nook-crop'en. Vågar man vara med?

KRAM!