söndag 20 maj 2007

Tvätt-söndag!!!

Igår var det utmaningsrally och det blev scrapping för hela slanten hela dagen! Jag lyckades hinna med 6 utmaningar, phuu.... Det syns i röran kring pysselhörnan oxå ;) Så idag är det städning som gäller och så ska jag börja tvätta kl 14, lika roligt varje gång *not*. Vad bra det hade varit om det funnits självsanerande kläder, handdukar och sängkläder!

Har inte riktigt tid att sitta och blogga så jag slänger upp de bidrag som jag tävlar med i rallyt. Så får ni hålla tummarna att det ska gå bra :)


Här skulle man lifta sin scrap-idol. Jag valde att lifta
en av Zarischkas LO:s till denna bilden på mamma!

Här skulle man följa en skiss!

Till denna fick man inte använda mönstrat papper!


Här skulle man göra sin text till dekorationer!


Här skulle man lifta en given LO!
Färgerna överensstämmer absolut inte
med verkligheten!


Och slutligen en färgutmaning där man skulle använda färgerna
svart, gul och orange!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh vad mycket fint du har gjort!
Vad du är duktig! :)

Kram
Mette

Anonym sa...

Fan va fina LO´s. En dag kanske du kan få göra ett helt album till mig, hehe....

Anonym sa...

är det inte snillen som spekulerar... undrar vad dom tänker ut för djävulskap,den här gången?

Anonym sa...

troligtvis funderar dom på hur fille skulle löst det svårlösta problemet...