torsdag 31 maj 2007

Fredag i morgon!

Det ska bli skönt med helg... Det vart två övertider denna vecka på jobb denna vecka så det ska bli skönt att vila upp sig i helgen! Fast vila vet jag inte om det blir, vi ska till Linköping och shoppa på lördag, äntligen ska jag få köpa mig en cykel!!!! Men på söndag kan jag vila :)

Idag fick jag faktiskt en LO scrappad. Är medlem i ett amerikanskt forum (Creativ Scrap Shack) där de har en stor tävling just nu. Detta är första veckoutmaningen och den skulle vara uppladdad senast midnatt den 1 juni, amerikansk tid, och eftersom jag inte har någon koll på hur de ligger till tidsmässigt jämfört med oss så tog jag det säkra före det osäkra och laddade upp den idag!
Utmaningen bestod av att använda:
4 foton
knappar
chipboard
bling.

Så här blev den!Ännu en gång blev det Shanghai som det
scrappades men jag gillade verkligen att
gå omkring där bland alla neonljus!

Men nu är det dags att lägga sig om jag ska orka upp i morgon! Godnatt alla och ha en bra morgondag!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!

Kram
Mette

Anonym sa...

kul att du skrev en rad i min blogg så jag hittade hit! här var mycket snyggt o massa inspiration =)
Ha en trevlig helg!