torsdag 17 maj 2007

En lat torsdag!

Idag har jag nästan inte gjort någonting och vad skönt det har varit!!! Lite scrapping har det förstås blivit och lite matlagning och disk, men jag har inte bytt om från morgonrock ännu och nu känns det som om det börjar bli lite sent för det med tanke på att klockan nu är kvart i åtta på kvällen.
Jag är långledig så jag ska inte jobba i morgon heller! Det är arbetstidsförkortning som tas ut på företaget så det är helt stängt i morgon, så fast jag är nyanställd så får jag oxå ledigt med betalning och då är det ju ännu skönare att vara ledig när man vet att man får betalt för det!!!

Tänkte jag skulle uppdatera lite i bloggen, eftersom jag har faktiskt scrappat den senaste tiden men jag har inte fotograferat det jag gjort, men idag fick jag tummarna loss och här är mina senaste skapelser :)

Syrran ville att jag skulle scrappa en bild på hennes heltokiga hund, och här är resultatet! Förresten Grattis i efterskott Söstra mi! (Hon blev hela 32 igår)

Är inte helt säker på att den är riktigt klar än men det får
väl mogna fram i så fall!

Här har jag ställt lite frågor till Fille som blev en LO om hur
han är idag, kan va kul att ha när han är vuxen!

Ett par fina bilder på en kvällshimmel i Maj!

En häftig bild på en morgonhimmel i Mars!

Denna gjorde jag till en annonsutmaning på Scrappiz
men var lite för sent ute så jag bidrog aldrig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

den var nog tur för den ovärdiga vinnaren av tävlingen att du inte hann in med bidraget i tid!

Anonym sa...

AAAHHHH..... tack så mycket! du e så gullig. Va fint det blev! Du e så vass. det blev så jävla snygg! tokig som ett syfilis fall men fin e han. Jag fattar inte var du får allt ifrån men LO:n med Fille blev jävligt bra. Det blir som, du skrev, kul för honom när han blir stor. det är ju oxå roligt att han planerar att bli 113 år då han ska ta med mat för hundra år, hihi. Jag har faktiskt sett en soluppgång jag med en gång. det var längesen jag kände behovet av att gå upp så tidigt men jag ska nog uppleva den en gång till innan jag dör. och vem vet kanske blir det i Katrineholm... ja jag hotar med att komma och hälsa på någongång hehe... än en gång tack så mycket för LO:n på Chiffe. Sköt om er. många stora kramar från söstra din. PS tack för att du knasar dit mig för hela världen om hur gammal jag börjar bli...... puss hej!