onsdag 30 april 2008

Nya lo:s

2 stycken på Jessica har jag gjort! Den första har jag gjort till min pysselbutik som de ska ha i skyltfönstret, har fått pappret med de fina fjärilarna och det med rosorna på av Carina och så fick jag ett paket clearstamps och tagsen som också finns med på LOn. Helt underbara saker att jobba med!

Häromdagen blev jag klar med den andra lo:n men först idag fotade jag den... Lite mer färger i denna.

Hoppas ni alla får en trevlig valborg!!! Själv är jag ledig i 4 dagar nu och det ska bli sköööönt!!! Ska pyssla ihop några kort också till affären. så det hinner jag ju nu. Trodde jag skulle hinna med både LO och kort igår på pysselträffen med Anna och Anna men det gjorde jag ju inte utan det var bara en LO gjord!

Ha det!
//Ewonne

4 kommentarer:

Anita Hagen sa...

Åååå så utrolig flotte LO'er. Så nydelig med de transparente sommerfuglene (fjärilarna) og så tøft med det fargerike i striper.

Ha en fin valbor videre (eller Kristi Himmelfart, som vi kaller det).

Klem Anita

Anonym sa...

Ååååh den nedersta LOn var bara helt fantastisk - men allt du gör är ju så snyggt!

Nina sa...

Haha, den nedersta LO'n gav mig ett stort leende över hela fejjan...UNDERBAR!! Snygg och festlig på en gång :)

maxell sa...

Den översta är så där soft och bara underbar.

Den understa. Kalas! Härligt busig!