onsdag 16 april 2008

Helt slut...

efter träningen... Tränar ju med jobbet tre gånger i veckan, eller oftast blir det tre gånger men ibland orkar jag inte så då kanske det bara blir två, men nu har jag halkat efter lite i topplistan, vi får nämligen ett streck på tavlan varje gång vi tränar, och jag ledde listan ett tag men nu har jag halkat ner på tredje plats så nu måste jag skärpa mig!!! Men i måndags var jag där och idag var jag med och nu är jag helt slut... Det var riktigt varmt idag, men man känner sig lite nyttig iaf. Nu måste jag bara ta tag i mitt ätande så ska det nog gå neråt, viktmässigt, igen. Ett av problemen är ju då den stooooora lådan med skumbananer som står nere på jobb. Det är ju så lätt att det slinker ner en skumbanan när man går förbi den. Inte varje gång men tillräckligt ofta ändå!!

Men här kommer iaf ett par enklare kort jag gjorde för ett par veckor sedan men inte fått scannat in förrns nu.

Till helgen blir det fullt upp... På fredag är det hockeymatch mellan "min" firma och en byggfirma och jag ska vara där och dokumentera matchen med min kamera. Sen på lördag är det tvättdag och på söndag är det pysselträff i Kolbäck som jag ska till.
Sen är det måndag och ny arbetsvecka igen...

Men det är kul att det händer nåt i alla fall :o)

//Ewonne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka vackra kort du har skapat.

anna.h sa...

Jag tycker också jättemycket om dina kort!!