lördag 19 april 2008

8 år och 9-0

Idag har jag och Janne varit tillsammans i 8 år!!!! Jisses vad tiden går fort! Grattis till oss *ler*

(lånad bild)

Igår var jag och fotade hockeymatchen mellan Teknikservice och Byggteknik. Det var rena rama utklassningen från vår sida ;o) 9-0 slutade matchen....!!!!
Denna gången fick jag mycket fler bra bilder och det blir väl att jag gör ett album om även detta event... Mycket album blir det med tanke på hur ofta det är evanemang på vår firma.
I oktober ska vi åka på en whiskey-provar resa till Skottland!!!! Det ska bli riktigt kul fast jag inte tycker om Whiskey :o)

Resultatet

Vinnarlaget!!!

Nu måste jag börja ta tag i packningen inför morgondagen... Ska iväg till Kolbäck på pysselträff! Men jag har inte packat ett dugg än och det börjar nog bli hög tid med tanke på hur mycket som ska med ;o)

//Ewonne

Inga kommentarer: