söndag 7 oktober 2007

Tro det eller ej!

Men det har blivit några kort gjorda nu idag!!! Inte så avancerade men jag kände att jag var tvungen att göra något i alla fall. Skulle hemskt gärna vilja scrappa något men jag hittar ingen inspiration bland mina foton, (har fortfarande inte blivit färdig att framkalla Egypten bilderna).
Men julkort måste man ju ha och nu har jag några klara!
Ni får ursäkta den hemska scanningen, snett och suddigt men det är bara att konstatera att scannern definitivt inte gillar bulkiga dekos....



Nåja förhoppningsvis dyker scrapinspirationen upp snart igen! Har så mycket jag vill använda men som sagt inget foto att scrappa!
Tills vi ses igen! Ha det så gott!!!
//Ewonne

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara julkort!
Börjar mer och mer inse att det nog snart är dags för mig att sätta igång med mina också...

Kram
Mette

Anonym sa...

Ja, nu är det verkligen dags att börja planera för julkorten. Förra året höll jag på att jobba ihjä mig inför en julmarknad där mina kort skulle säljas.
Jag gillar verkligen ditt översta kort - juligt på ett annorlunda sätt.
Förresten, har du lust att träffas och scrappa någon gång? Jag och en arbetskamrat brukar träffas då och då, senast då vi var på Linköpingsträffen förra helgen. Då pratade vi om att vi borde försöka få ihop ett gäng tjejer och scrappa tillsammans. Vi fundrar på att sätta upp en lapp i "Britt-Maries hobbybutik" vid kyrkogården och på så vis komma i kontakt med fler scrappare.
Hör av dig om du är intresserad.

Elisabeth sa...

ååå så fine de var alle sammen. og den snømannen var jo bare sååå skjønn da.. når jeg setter meg ned for å lage så får jeg kanksje til ett kort men du tryller jo frem det ene etter det andre du.. det er så gøy å komme inn her for å hente inspirasjon;)
ha en fortsatt fin søndag
klem fra elisabeth

Lotta sa...

Fantastiska julkort!!!

Anonym sa...

Ljuvligt fina kort allihop. Du har ett så fint färgsinne. Stämplarna du använt är underbara. Vilket märke är det på snögubben, supersöt?!
Ha en skön kväll
/Gunilla

Patsy Jackson sa...

Thanks so much for visiting my blog and leaving such a lovely comment :)

I am ever so honoured that you like my cards as when I look at yours I am in awe of your work - they are just beautiful!

I'll definately be back :)

Patsy x

Courtney sa...

I love all of the glitter! Very pretty cards!

Fiona sa...

Fabulous cards - I love those images