måndag 1 oktober 2007

Det är inte roligt....

att montera stämplar!!!! Har suttit hela kvällen nu och monterat mitt Ruskprick paket från hÄnglar & stÄnglar! + några till. Och nu är klockan för mycket för att sätta igång att göra något med dem. Fick jobba över så jag var ganska sen hem och då hade jag fått mitt EZ-foam i brevlådan som jag hade beställt från Stämpelstudion, vilken service och vilka låga priser de håller!!! Men jag trodde inte att det skulle ta nästan hela kvällen att montera dem, måste nog komma på ett smidigare sätt för det går riiiiktigt långsamt!
Men i helgen fick jag gjort några kort, bl a ett till Jennie som fyller år idag!! Grattis tjejen :o)

Här är kortet som Jennie fick, på tagen som går att ta ur står datumen och åldern!
Ett kort jag gjort som kan vara bra att ha hemma!

Detta kort gjorde jag kvällen innan vi åkte till Egypten! Fick en känsla av jul då
av någon konstig anledning!!!

Nu är det snart läggdags igen för mig! Till och med ungarna orkar vara uppe längre än en annan!!
Ha det gott!
//Ewonne

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kort! :)

Laila sa...

Vilka härliga kort du gjort! :-) Jag tyckte jätte mycket om dom.

Det där med att montera stämplar är mitt hatobjekt! :-\ Kladdigt, knepigt och tar lång tid! Det positiva är ju då att dom inte tar så stor plats...

Anonym sa...

åh vilka fina kort!!! gillade alla massor!!!
*kram*

Anonym sa...

så fina kort du gjort!!

Elisabeth sa...

woooooow såååå flotte kort du har laget.. så godt å få deg hjem igjen da hi hi.. har du hatt det fint?
ha en fin kveld
klem fra elisabeth

Lisbet sa...

Hallo!

Blev så sugen på att insupa lite färg, fägring och nya LO´s. Jag inspireras nog mest genom att titta på vad andra gör. Har tittat en stund på din sida och njutit av allt det vackra.

Ha en skön dag

Anonym sa...

Håller fullständigt med. Skittråkigt att montera. Blir så glad när stämplar är EZ-monterade när man köper dom.
Vilka fina kort du har gjort. Härligt färglagda och såå snyggt komponerade. Kanon
/Gunilla

?? sa...

WOW så flotte kort du har laget!!!

Lotta sa...

Vilka härliga kort du gjort, jättegulliga! Gillar stämplarna.

Unni sa...

Wow...så flotte kort. De magnolia kortene dine va kjempeflotte!!!


Klem Unni

Sharon sa...

Thank you for your comments on my blog :-)

I love your Magnolia cards , they are beautiful.

Maggie sa...

Your cards are amazing. Some of the best I have seen using the Magnolia stamps - and believe me I have been looking at a lot recently :)

Maggie

Ann-Louice sa...

Superfina kort! nu vill jag hem och pyssla inte jobba övertid en fredageftermiddag...

Tin sa...

Helt underbara kort du gör!!!!!