onsdag 1 juli 2009

Måste pysselpacka....

... men just nu är det så varmt att jag inte ens orkar tänka på vad jag ska ha med mig i morgon! Det är torsdag och dags för studiecirkel igen! Får väl passa på att göra något då, för hemmavid blir det inte mycket gjort på pysselfronten just nu! Står jag inte i köket och lagar mat, så äter jag eller så diskar jag! Det kretsar mycket kring mat just nu! Minus 0,6 blev det förra veckan och det kan jag väl tycka är helt ok, framför allt eftersom det var "den" tiden på månaden då kvinnor samlar på sig vätska!
Men det är väldigt mycket ätande och planerande nu när det är GI-mat som gäller här hemma. Mycket läsande av böcker också! Kokböcker då vill säga ;) Eller inte bara kokböcker, läser just nu GI-noll: för kvinnor som vill äta sig smala, och den är intressant! Den är ju inriktad på LCHF metoden, men Rivstarten hos GI är i princip samma sak, så jag hittar mycket matnyttigt i den.

Förresten!!! Idag köpte vi biljetter till U2 den 31 juli på Ullevi!!! Det är jag, Janne och Filip som ska gå och se dem! Ingen av oss är något jättestort fan till dem, men de har ju många bra låtar och jag kan tänka mig att de är riktigt bra live! Så det ser jag fram emot!

(Bild lånad från AB)

1 kommentar:

Treesa sa...

I wish I could eat myself slim!!! U2 concert will be awesome you lucky girl have a blast!