söndag 5 oktober 2008

usch

för datorer!!! Min har brakat ihop... Det har hänt något med skärmen, det blir som myrornas krig i en massa röda färger, snyggt mönster, men jag vill inte se det på min skärm! Det värsta är att jag har inte säkerhetskopierat bilder på evigheters evighet så det är väldigt trist om de skulle försvinna! Det gick att köra datorn i felsäkert läge, så jag började radera en massa bilder som jag inte behövde ha kvar, hade ca 26 GB med bilder... Men efter ett tag så började skärmen uppföra sig likadant även i det läget, så jag stängde av datorn snabbt som tusan, för givetvis så hade jag inga skivor att bränna ner allting på. Måste köpa i morgon och hoppas att datorn håller så pass länge att jag iaf hinner säkerhetskopiera allt som är kvar nu!
Usch vad tråkigt det är när det går i sönder!!! Som tur är har vi fler datorer här hemma, så jag blir inte utan internet för okänd framtid, men det är som sagt allt man har sparat ner på den som är tråkigt att förlora!

My computer is broken!!! Don't have the energy to explain it all in English as well. Let's just hope it will get fixed sooooon!

//Ewonne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj!!!! Hoppas att du lyckas rädda allt! Jag håller tummarna det hårdaste jag kan!

Vilka supersöta burkar! Håller med dig om att de kommer att bli perfekta till diverse smått och gott! :)

Dina Nook-layouter är så fina... Som alltid!

Kram!

Nina sa...

Ojdå, jag hade visst missat det här inlägget - vilken tur att du inte är helt utan dator!
Då behöver jag ju inte sakna dig så mycket ändå, menar jag ;)

KRAM!