onsdag 3 september 2008

Ännu ingen vinnare...

i Bloggpartyt!!! Jag kan helt enkelt inte bestämma mig!!! Så jag kommer att lotta ut mitt pris till någon av de tre som jag tycker bäst om! Men det kommer jag att göra i morgon! Så kika in då för att få se vem som vunnit :)

Har gjort en layout också som ni kan få se!

I can't make up my mind about who's going to win my challenge! There are three, wich I can't chose between so I'm going to draw the winner between them tomorrow, so check in then to see who the lucky winner is!

I've made a layout that I can show you!






//Ewonne

21 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin!! Vilka snygga bokstäver! Vad är det för alfabete?

Zarah sa...

Såååå så vackert!!

Anonym sa...

Underbar!
Själv har jag bara massa saker som jag inte vet vad jag ska göra med...

Ninne sa...

Underbar layout! Det finns liksom inte ord att beskriva den.. :) /Ninne

anna.h sa...

Så otroligt fin!! Du är helt fantastisk!!

Anonym sa...

Åh så mycket fint jag hittade i din blogg, jag lägger till den under favoriter :)
~Marie

www.gladers.net

Anonym sa...

FANTASTISK!!!!

Lotta sa...

Wow, så underbar den är.....grym!! Färgerna, upplägget, dekos och rubriken.....allt!!
Spännande att se vem som vinner åxå imorgon....

Anonym sa...

Vilken fin och stämningsfull layout!

Deborah sa...

Gorgeous! Deb

Anonym sa...

Finner inga ord att beskriva den här LO:n. Jo förresten.. WOW!

Emma sa...

WOW!! SÅ snygg!!! Undrar oxå över alfabetet...är det utskuret med silhouette (är så dålig på sånt, men typ...) eller är det nåt annat alfabet???

E sa...

UNDERBAR!!!!!

Anonym sa...

Myyycket najs. Texten är en av mina egna favoriter... (den ligger på en lapp i min plånbok) Sinnligt å snyggt.

Anonym sa...

helt underbart fin!!!!

Ellinor sa...

Wow! Så många fantastiskt vackra saker du har i din blogg! *lägger till i rss-läsaren*

Tack för rara kommentarer "hos mig".

Karin sa...

Wow, så tjusig den är. Fantastiska färger.
Ha en trevlig helg!

kramiz Lina!! sa...

WOW vilken fin LO!!! Så underbara färger o älskar titeln!!

Carina sa...

Underbar layout!!! Du är såååå duktig!!!

Jeanette sa...

Här är det bara till att njuta. Vilken helt underbar lo. Fantastiskt fin.

Kram Jeanette

Anonym sa...

Åh, vilken otrolig scrap. Stilig och elegant... Blommorna var otroligt snygga och stilfulla.