söndag 7 september 2008

Dåligt med uppdateringar!

men jag har inte hunnit helt enkelt!!! Det har varit mycket denna helgen, Jessica fyller ju 16 i morgon men eftersom Janne inte är här då så firade vi henne idag istället och då var det paket som skulle fixas och smörgåstårta som skulle göras. Så det har gått i ett...
Sen har ju skolan på Nook startat nu och då hänger man där lite mer än vanligt också!
Inte har jag hunnit skapa någonting alls heller!!! Börjar få lite abstinens måste jag erkänna, så i morgon SKA jag sätta mig ner och göra någonting.

Not updated the blog in a few days now, but I've had no time!!! It's been a lot this weekend, DD is turning 16 tomorrow, but since DH isn't here then we had to celebrate her today instead. So there were presents to fix and "smorgostarta" (don't think there's a english word for that)to make. So it's been busy!
And the school at Nook has begun now so I'm in there a bit more than usual!
Havn't created a single thing this weekend and I'm starting to get an abstinence now I must admit, so tomorrow I'm GOING to do something! :)

Och Nook paketet är ju hur bra som helst, även om det skulle ta slut!! Det blir en utmärkt plats för katten att ligga på ;)

The Nook kit is ever so great even when you've finished it!!! It becomes an excellent place for the cat to rest in ;)

//Ewonne

3 kommentarer:

anna.h sa...

Så go han är kissen i lådan!!

Miapuh sa...

men så rart :D

Ninne sa...

Hihi, min kisse älskar också att ligga i lådor! :)