måndag 1 september 2008

Bloggparty del 3 är nu över!

Har fått in en massa härliga bidrag och lovar att försöka utse en vinnare snarast, men det kommer INTE att bli lätt!!!

Tack alla ni som deltagit!!! ♥♥♥

My blog party part 3 is now over! Have recieved many beautiful creations and will try to decide who'll win as soon as I possible can, but it won't be easy!!

Kika gärna in till Kortskissen för denna veckas skiss och otroligt fina kort som finns där!!!

Go and check out Kortskissen for this weeks sketch and the beautiful cards there!!

Jag har använt september månads kit från Nook till mitt kort!!!
I've used the september HSC kit from the Nook for my card!!!



Ni glömmer väl inte bort att skolan börjar om en vecka inne på Nook! In och registrera er och var med och tävla vet jag!!!

You're not forgetting that school starts in a week at the Nook! Go in there to register and be a part of it!!!

//Ewonne

9 kommentarer:

Karin sa...

Så mycket vacker du hinner göra!!! Gillar layouten "Aqua kids" mycket!

Jozebelle sa...

Mysigt kort!

Vad är det för skola???


Kramizar Ann-Marie

Unknown sa...

Vilket snyggt kort! Åh, mitt paket från the Nook har kommit idag - längtar tills jag har tid att hämta ut det :)

Örnen sa...

Snyggt kort!

Du har något att hämta i min blogg ;-)

Wildärtan sa...

Vad är det för skola på Nook??

Wildärtan sa...

Det är nog dags att jag besöker Nook öht...
Tack för svar och kommentar:-)
G'natt!

Anonym sa...

Jag ska ta och trippa in till Kortskissen. Tycker mig behöva pyssla nåt snabbt innan kvällsjobbet börjar. :)

Vilket fint kort du har gjort förresten! :D

Muffin sa...

Åh, så himla fint, vika maffiga färger! Du e grym!

hannahoj sa...

Jättesnyggt kort. Färgerna är ju så läckra tillsammans.