tisdag 30 september 2008

Inkido!

Som jag berättat tidigare så skulle jag få gäst DTa för Inkido nu under hösten. Idag när jag kom hem så låg det TVÅ fullspäckade paket därifrån med hur mycket grejor som helst!!! Det var papper, stämplar, olika sorters kortbaser, band, brads, och embossingpulver i mängder! Jag har redan hunnit med att göra en layout och i morgon visar jag vad jag fick och vad jag gjort så här långt!

As I've told you before I was asked to do some guest DT work now during the fall, for a Swedish manufacturer, INKIDO. Today when I got home from work I had TWO enormous packages waiting for me. In them there were PP, CS, stamps, different kind of card CS, trims, brads and EP. And I mean A LOT!!!! I've already made one layout and tomorrow I'll show you what I got and what I've made this far!

//Ewonne

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men vad skoj nu blir man ju lite avis! Låter som ett urhärligt paket! Spännande att se vad du hittar på! Jättefin i håret blev du också!! Ha det gott vännen!

Anonym sa...

Spännande! Vill se dina alster NU!

Anonym sa...

halloj snygging gillar frisyren!!!

Kul du gillade paketet;)
Tänkte väl du skulle gilla embossing och alla fina papper!
Så nyfiken på vad du skapar!