torsdag 12 april 2007

Shoppingdag!

I dag var jag nere på "stan" efter jobb. Skulle egentligen bara gå och handla lite mat och sånt, men så såg jag att det var rea både på KappAhl och Lindex. Det var halva reapriset på Kappahl, där köpte jag ett linne och en skjorta och på Lindex hade de "ta två reaplagg, få det billigaste på köpet". Där köpte jag 2 skjortor, 1 tröja och ett par svarta jeans. Tyvärr passade inte jeansen mig när jag kom hem så jag får väl gå ner i morgon och försöka byta.
Men jag fattar inte varför de inte passade, tog samma stl som jeansen jag hade på mig (och de sitter bra) men de nya kunde jag knappt knäppa i midjan och när jag väl knäppt dem kunde jag inte andas :(

Bara 6 arbetsdagar kvar på bygget!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

snitt med jeansen. kanske går dom inte att byta..... ah ge dom till syrran vet ja hehe. ps du kommer att sakna bygget... du gillar det!! puss o kram

Ewonne sa...

Som om dom skulle passa dig då, din tana....
Inte så stor risk att jag saknar nåt bygge här inte... Ska bli skönt att inte ha ont överallt hela tiden ;)