söndag 29 april 2007

Jag hann faktiskt scrappa idag oxå!

Fast jag hade tvättid och mat skulle lagas hann jag med att scrappa idag oxå! Först blev det en till Scrappiz CC och sedan gjorde jag en annan och jag har faktiskt börjat med en tredje, men den kommer jag att få fortsätta med i morgon.

Här är mitt sista tävlingsbidrag:

Man skulle ha färgstänk med på LO;n men annars var det valfritt.

Jag får fotografera den senaste LO:n jag var färdig med i morgon eftersom ljuset inte räcker till nu på kvällen, det blir tillräckligt dåliga bilder iaf....
Men jag återkommer alldeles snart med nytt!

Upptäckte precis att jag blivit publicerad i Scraputmaningens blog!!! Yeah..... Det var min Wildlife in hainan som visas upp där *dansar omkring* Det var ju roligt!!!!

Ha det bra och tack för titten!

2 kommentarer:

Zarah sa...

Aha! Är det här du gömmer dig?! Jag visst att du fanns nånstans innan mina länkar försvann! :D

NU är du tillalgd igen, i min fina sage feed! :D

TACK för rara ord - jag blir så glad...! Och Katrineholm... JAg har släkt i Valla. :)

Ewonne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.