lördag 14 april 2007

Lugn Lördag!

Idag har jag bara tagit det lugnt! Var nere på Lindex för att byta jeansen som inte passade, men givetvis fanns de inte i storleken större så det fick bli ett par andra svarta byxor, men jag fick 50 kr tillbaka :)

Annars har det bara varit lugnt, fick till en LO nu på kvällen men jag kan inte fotografera den nu så jag får lägga in den i morgon när det är dagsljus....
Ska försöka scrappa lite i morgon också, jag har en massa ideér i huvudet om hur det ska se ut men jag hittar inte några foton som passar till dem. Kanske ska ge mig ut och fotografera lite...

Nu är det snart läggdags så jag rundar väl av här, får väl lägga mig i sängen och titta på TV, för sedan Janne fick Fille att bli intresserad av fotboll så är det kört för min del att få titta på den stora tv:n eftersom det alltid är någon kanal som visar nån match!!!

Ha det bra och tack för att ni tittar in!

Inga kommentarer: