lördag 1 december 2007

Utmaning 9 &10

I utmaning 9 skulle man göra en julgransdekoration med minst två stämplar! I mitt fall så tog jag ett papphjärta som jag grundade med vit akrylfärg och strödde över rött glitter. Stämplarna som jag använde kommer från Basic Greys Figgy Pudding serie!


I utmaning 10 skulle man dekorera en tändsticksask. Fem olika saker skulle användas inom gruppen och det jag hade fick ingen annan ha och vice versa. I mitt fall skulle det användas glitter.
Inget av mina bidrag gick vidare till final! Men vi hade andra i laget som gjorde det ;o)

Nu ska vi strax iväg till Norrköping och shoppa lite. Ett besök på Pysselpassion ska nog hinnas med. Har några idéer till kort men saknar några stämplar till dem så jag hoppas kunna hitta dem där!

//Ewonne

2 kommentarer:

netha sa...

Hoppas du har haft en fin dag på Pysselpassion, det lät mysigt.
Och dina bidrag, de gillar jag.
Ha en bra första Advent.

Unknown sa...

JUST GORGEOUS!