måndag 3 december 2007

Utmaning 11

Här gick mitt kort till final, men väl där förstod jag att jag var chanslös när man såg konkurransen!!! Lyckligtvis vann vårt lag iaf, med Deleelsias/Jennies helt bedårande kort :o)

I denna utmaning skulle korten vara i speciella former. Hjärta, cirkel, oval, triangel och rektangel. Jag fegade lite och valde rektangel eftersom det ligger närmast det format som man vanligtvis jobbar med. Det gjorde jag nog mest för att jag var lite trött på stafetten just då och inte orkade engagera mig...


Var på Pysselpassion i lördags och fick tag på 5 nya stämplar från Inkido. Men på vägen hem så blev jag dålig i bilen och sedan var det kört för resten av helgen. Först idag kunde jag börja använda dem lite, men inspirationen vill inte riktigt infinna sig. Har kört slut på mig i Stämpelstafetten antar jag *ler*

//Ewonne

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår att det kortet vann!
Så himla fint!

Kram
Mette