onsdag 2 maj 2007

Tiden bara rinner iväg....

Dagarna går ju sanslöst fort! Hinner inte med någonting känns det som, inte på vardagarna i alla fall. När man är klar med allt som ska göras efter jobb så är kl åtta på kvällen och då börjar man känna sig ganska mör.... Men det betyder väl samtidigt att man har ganska kul, för tiden går ju väldigt långsamt när man har det tråkigt så jag får väl vara nöjd ändå. Fast det hade ju varit kul att kunna ägna sig åt sin hobby lite mer.

Nåja... en LO blev klar i går kväll och nu ikväll fotograferade jag den!

Ytterligare en LO på mig som bebis...

Men nu ska jag se om jag ändå inte hinner scrappa en liten stund innan det är dags för Lost, och sedan är det väl nästan läggdax!

Ha det bra gott folk och tack för titten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken superfin layout!

Kram
Mette

Anonym sa...

Så söt du var när du var liten. Vad hände?.....