söndag 27 maj 2007

Mors Dag!

Jag blev väckt på sängen idag med kaffe, pistagebullar och blommor och presenter. Det var Fille som varit så duktig och fixat allt, hans syster låg och sov som vanligt ;)
I paketet låg det lite enfärgade papper som jag kan använda till att stansa ut till min scrapping och så fick jag två lotter, men som vanligt har man ingen tur i spel.... Så det vart ingen vinst!
Jag fick en bukett med underbara rosor också. Bilder på dem kan ni se här nedan....

Scrappingen går så där just nu, har suttit med samma LO nu i två dagar och jag kommer ingen vart alls med den... Det är en bild på mig själv som ska scrappas, det är antagligen därför det är så svårt! Det är ju så sällan man scrappar sig själv och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den!
Men det löser väl sig till slut antar jag!

Ha en bra dag alla mammor där ute och alla andra också förresten!

Inga kommentarer: